خرید از سراسر دنیا


» بهترین برنامه آموزش یوگا مراقبه و تکنیک های تنفس

 بهترین برنامه آموزش یوگا مراقبه و تکنیک های تنفس

"تمرکز فقط روی وضعیت های بدنی نیست ، بلکه بر فلسفه ، مراقبه و تکنیک های تنفس است. زیبایی یوگا این است که برای به دست آوردن این مزایا ، لازم نیست یوگی یا یوگینی باشید. چه جوان و چه پیر باشید ، اضافه وزن دارید یا متناسب باشید ، یوگا این قدرت را دارد که ذهن و بدن را تقویت کند. یوگا برای همه است.


تمرین یوگا به ایجاد یک پایه و ابزاری برای ایجاد عادت های خوب ، نظیر نظم و انضباط ، سؤال از خود و عدم پیوستگی کمک می کند. این تمرین همچنین راهی برای توانمندسازی شما در انتخاب های آگاهانه برای زندگی سالم و تحقق بخش است. امروزه بسیاری موافق هستند كه كلمه یوج - كه یوگا از آن نشأت گرفته است - به حالات داخلی بیشتر مانند وضوح ، صلح و خوشبختی اشاره دارد.

تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان


یک تعریف شایع از "یوگا سوتراس پاتنجالی" آمده است ، که قبل از 400 سال A.D. تالیف شده است. در آیه دوم کتاب اول ، یوگا به عنوان "قطع سرگردان ذهن" تعریف شده است. همچنین سوتراسی ها دارای سیستم هشت پا هستند که پزشک را راهنمایی می کند که فراتر از ذهن و رسیدن به آزادی یوگا باشد.


از تبدیل شدن به یک مربی یوگا و تغییر دنیا به شیوه مخصوص خود این است که فرد مشخص کند آیا به یک باشگاه بدنسازی در سطح جهانی تعلق دارد یا خیر.

اغلب تمرین های مربی یوگا در یک باشگاه تخصصی آموزش یوگا انجام شده باشند. تمامی آن زمانی که مربی یوگا در یک باشگاه تخصصی آموزش یوگا به تمرین تدریس یوگا مشغول بوده است به او کمک کرده تا احساس راحت تری جهت آموزش یوگا در چنین باشگاه تخصصی آموزش داشته باشد. با این حال، آیا این مربی به تدریس در یک باشگاه ورزشی یا بدنسازی فکر کرده است؟

مربی ها در کلاس های خود ورزشکارانی را خواهند داشت که تا به حال یوگا تمرین نکرده و یا در گذشته چندان یوگا انجام نداده اند. مربی باید آماده باشد تا برخی افراد پس از یک بار تمرین کردن به او بگویند که چندان تمایلی به یوگا ندارند اما با این حال، نباید این مسئله را شخصی در نظر بگیرد.

مربی باید برای افرادی آماده باشد که سوالات بسیار پرسیده و یا به کمک بسیاری برای تنظیم موقعیت خود نیاز دارند. در محیط باشگاه بدنسازی، مربی در حال ارتباط با طیف وسیعی از افراد با پیش زمینه ها و سطوح تجربیات متفاوت است. بر آورده کردن نیاز تمامی این افراد مهم بوده و یک باید است.


 ساواسانا چالشی منحصر به فرد برای دانش آموزان یوگا است

من حتی نمی توانم تعداد دفعاتی را بشمارم که یک ورزشکار در حین انجام ساواسانا تسلیم شده، کلاس را ترک کرده است یا بر روی زیر پایی خود نشسته و به گونه ای به من نگاه کرده است که انگار عقلم را از دست داده ام.

اغلب افرادی که به باشگاه بدنسازی می روند به داشتن استراحتی آرام به مدت پنج دقیقه پس از ورزش تمایل ندارند. با وجود صدا های بیرونی و انرژی بالای باشگاه بدنسازی انجام حرکت ساواسانا مقداری چالش برانگیز است. مربی باید بداند موردی وجود ندارند که نتوانند با آن مقابله کنند بلکه تنها باید مقداری خلاق باشد.

تدریس یوگا در یک باشگاه بدنسازی، کلوپ تندرستی یا کلوپ ورزشی مسلما با تدریس آن در باشگاه تخصصی آموزش یوگا متفاوت است.

برخی مربیان یوگا به یکی از این موارد گرایش داشته در حالی که برخی دیگر به دلایلی متفاوت به تدریس در هر دوی این محیط ها علاقه دارند.


سبک های بسیاری که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند ، از بین این سه دانش آموز تکامل یافته اند ،

امروز ، ما در موقعیتی بی نظیر قرار داریم که با یوگا از طریق کانال های مختلف درگیر شویم. روشهای بی شماری برای تمرین وجود دارد: از استودیوها ، سالن های بدنسازی ، مراکز اجتماع ، مدارس و اماکن در فضای باز ، گرفته تا فیلم های آنلاین و کانال های رسانه های اجتماعی. شما همچنین می توانید با شرکت در کنفرانس ها ، آموزش ها و عقب نشینی در سرتاسر جهان ، خود را کاملاً غوطه ور کنید.


با داشتن راه های بسیار زیادی برای ارتباط با یوگا ، شما در موقعیت بهینه هستید تا تمرین خود را شروع یا تقویت کنید و متناسب با آن به بهترین نحو از سلامت و رفاه خود استفاده کنید.


وسیله ضروری برای یوگا

یوگا فراتر از آنکه یک نوع ورزش باشد، نظمی است که ابعاد فیزیکی، ذهنی و روحی وجود را در بر می گیرد. تمرین کردن یوگا تنها به لوازم ساده و محدودی نیاز دارد. بسیاری از کسانی که یوگا تمرین می کنند جهت بهره مندی از دوام بیشتر و موارد ایمنی، خریدن تجهیزات با کیفیت را توصیه می کنند.


مت یا زیر انداز

در صورتی که یوگا را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از برنامه هفتگی یا روزانه خود دنبال می کنید، خرید یک مت با کیفیت گزینه بهتری می باشد. مت های با کیفیت یوگا اندکی گران قیمت هستند اما در دید بلند مدت ارزش خرید را دارند زیرا دوام بیشتری داشته، راحت تر بوده و استفاده از آن ها ایمن تر است.

انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!

مت استاندارد: 3.4 کلیوگرم وزن، cm 66×180 و mm 6 ضخامت

مت کشیده: 4.3 کلیوگرم وزن، cm 66 cm x 216 و mm 6 ضخامت

مت حرفه ای مندوکا (manduka) حاوی سطحی با سلولی هایی بسته است تا از نفوذ عرق و رطوبت به درون مت و همچنین رشد باکتری ها جلوگیری کند. این مت برای یوگای داغ ایده آل است لایه پر تراکم آن سبب محافظت از مفاصل شده و با انتهای پارچه مانند خود قابلیت انطباق با هر سطحی را دارد

این مت برای انجام حرکات متنوع مناسب بوده و مواد با کیفیت آن جدا، پوسته پوسته و محو نمی شوند. کیفیت این محصول با استفاده شدن در گذر زمان بهبود می یابد.

حوله

از لیز خوردن فرد جلوگیری کرده و مخصوصا در مواردی که فرد تعریق شدید دارد، مت را تمیز تر نگه می دارند. در صورتی که کلاس های یوگای داغ، وینیاسا یا یوگای قدرتی بخشی از برنامه تمرینی شما هستند، برای اینکه از حرکت نکردن حوله در هنگام انجام حرکات مختلف مطمئن شوید، داشتن یک حوله یوگا ضروری است.

شرکت yoga brights حوله هایی تولید می کند که سازگار با محیط زیست، با دوام و سبک بوده و مراقبت از آن ها آسان است.

کیف

داشتن یک کیف یوگا حمل کردن مت و حوله را بسیار آسان تر می کند. این موضوع هنگامی اهمیت بیشتری دارد که فرد برای حمل مت های سنگین تر نیاز دارد تا وزن آن ها از روی دست هایش برداشته شود. این کیف توسط شرکت DYE GRL و از برزنت (پارچه) خالص ساخته شده که در عین با دوام بودن، سبک بوده و منافذ بسیاری دارد پارچه این کیف به صورت دستی رنگ شده و به همین ترتیب هر کدام از این کیف ها به دلیل فرایند رنگ آمیزی که داشته اند منحصر به فرد می باشند این کیف ها ظاهری درخشان و شاداب داشته و تمامی پارچه آن ها رنگی ثابت دارد که در هنگام شستشو پس داده نمی شود

کش مقاومتی پیلاتس

چند سطحی Gaiam که دارای سه نوع هستند با افزودن سه سطح مقاومتی مختلف به تمرین، به آن تنوع و چالش اضافه می کنند. بسته حاوی کش ها به همراه یک راهنمای ورزشی دقیق ارائه می شود و به همین ترتیب فرد می تواند به دور از سالن های ورزشی و در خانه این تمرینات را انجام دهد

شما می توانید با این بسته کش مقاومتی ارزان قیمت انعطاف و محدوده حرکتی شانه ها را افزایش داده، عضلات ناحیه بالایی کمر را تقویت کرده، وضعیت بدنی خود را بهبود بخشیده و عضلات میانی بدن خود را نرم کنید.

چرخ

جهت بهبود انعطاف پذیری، کمک به کشش و رهایی از گرفتگی های کمر، سینه و ستون فقرات طراحی شده اند. این چرخ ها لیز نخورده و لایه 5 میلی متری آن ها از مفصل ها محافظت خواهد کرد.

بلوک

استفاده از یک بلوک یوگا در حفظ قرار گیری مناسب و به چالش کشیدن خود به وسیله تمرینات کششی عمیق تر به فرد کمک می کند. این بلوک رنگارنگ یوگا در عین سبکی مقاوم بوده و یک مورد ضروری برای یوگا کاران در هر سطحی می باشد. این بلوک به انجام حرکات پیشرفته ایمنی افزوده و تکیه گاهی محکم و راحت را برای انجام مدیتیشن، بالا رفتن و طرز قراری گیری برای انجام حرکات ایستاده می باشد.


جوراب

برای جلوگیری از لیز خوردن پا طراحی شده و با جنس پارچه طبیعی که دارند به افراد کمک می کنند تا در هنگام دوری از خانه و نداشتن مت به انجام برنامه یوگای خود ادامه دهند.

از آنجایی که این جوراب ها می توانند تجربه ای مانند تجربه تمرین با پای برهنه را برای فرد فراهم کنند، استفاده از آن ها در تمرینات پیلاتس، یوگا و رقص توصیه می شود. علاوه بر اینکه طراحی پنج انگشتی این جوراب ها تحرک و توزیع طبیعی را برای انگشتان پا فراهم می کند، نگه دارنده های انحصاری موجود در کف آن ها نیز پا را در جای خود ثابت نگه می دارد.

یوگا یک عمل با سابقه طولانی است که ریشه در آموزش ابزارها و بنیادها برای توانمندسازی خود دارد. و با دسترسی - از معلمان گرفته تا اطلاعات - در اوج خود ، هر کس می تواند تمرین یوگا را شروع کند.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده