خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» فعالیت های تابستانی و ورزشهای محبوب این فصل چیست؟

فعالیت های تابستانی و ورزشهای محبوب این فصل چیست؟

در تابستان چه ورزش هایی انجام می شود؟

ورزش های تابستانی راهی عالی برای سرگرمی و بازی در بیرون زیر آفتاب است. شاید تنها نکته بد در مورد ورزش های تابستانی انتخاب کدام یک برای بازی باشد! برای نمونه افرادی که در هوای گرم ورزش می کنند باید به شدت مراقب گرما و رطوبت محیط اطراف خود باشند. در این موقعیت بدن با انجام تمرینات گرمایی بین 5 تا 15 برابر بیش از زمان های دیگر گرم می شود که این گرما با توجه به گرمای محیط به چند برابر می رسد و بسیار خطرناک و کشنده است.

سیستم قلبی و عروقی در شرایط محیطی گرم 2 تا 4 برابر سخت تر کار می کند تا خون را به عضلات فعال برساند که این سخت کار کردن به مرور باعث اختلال در عملکرد قلب می شود.

در ضمن تمرین در هوای گرم سبب ایجاد استرس می شود که آن هم به نوبه خود اختلالاتی در دستگاه های مختلف بدن ایجاد می کند.

گرمای بیش از حد سبب کاهش عملکرد عضلات شده و باعث می شود بدن برای انجام فعالیت خود به آمادگی لازم نرسد.

برای جلوگیری از هر گونه عارضه هوای گرم در زمان تمرین،نکات زیر ضروری است:

انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!

نوشیدن آب و آبمیوه های طبیعی، پیش، حین و بعد از تمرین؛ حتی اگر احساس تشنگی نمی کنید. این کار موجب می شود آب و الکترولیت لازم بدن شما که هنگام تمرین از دست رفته، جبران شود.

خودداری از قرار گرفتن مستقیم در معرض نور آفتاب.

پوشیدن لباس های نخی نازک با رنگ های ملایم و روشن و منافذ ریز. این لباس ها عرق را جذب می کنند و بدن را در معرض مبادله هوا قرار می دهند.

خودداری از مصرف نوشیدنی های کافئین دار.

استفاده از کلاه و عینک آفتاب مناسب، در صورت ورزش در محیط باز.

استفاده از کرم های ضدآفتابی که ضدآب هم باشند تا مانع تبخیر عرق نشود.

کنترل دائم ضربان قلب و کاهش تدریجی آن پس از فعالیت، برای جلوگیری از هر گونه عارضه قلبی.

گرفتن دوش آب سرد پس از انجام فعالیت، برای آنکه بدن از سموم عرق، پاک و منافذ پوست باز شوند. در ضمن، لباس ها و جوراب های خود را هر روز بشویید.

شماره 10: بسکتبال

بازیهای سرگرم کننده زیادی در زمین بسکتبال وجود دارد. اسب ، 21 یا یک بازی 1 به 1 سرگرم کننده است ، اما " BUMP " بهترین بازی تاکنون است! یاد بگیرید مانند لبرون جیمز بازی کنید.

شماره 9: والیبال ساحلی

والیبال ساحلی باید بهترین راه برای برنزه شدن در حالی که بدن خود را با لباس شنای کاملاً جدید به نمایش می گذارد ، باشد.

شماره 8: گلف Frisbee

گلف Frisbee یک بازی آرامش بخش است که می توانید به صورت رایگان بازی کنید و در یک پارک پر از درخت گشت و گذار کنید . تمام کاری که شما انجام می دهید این است که یک هدف را در فاصله 100-400 متری خود انتخاب کنید ، سپس از نحوه پرتاب مردی که فریزبی برای ضربه زدن به شما طول می کشد مطلع شوید. در یک پارک بزرگ دوره ای را طی کنید و امتیاز خود را بر روی یک کاغذ ثبت کنید. این دقیقاً مانند گلف است اما بسیار خلاقانه و سرگرم کننده تر! آنها حتی دارای زمین های گلف هستند که همه برای شما تنظیم شده اند

شماره 7: فوتبال

اگر توپ دارید ، می توانید تقریباً در هر جایی فوتبال بازی کنید . اگر بازیکن کافی برای بازی در یک زمین کامل ندارید ، یک بازی عالی است که فقط با زدن یک سطل آشغال سعی کنید و امتیاز بگیرید.

شماره 6: فوتبال پرچم

فوتبال نهایی است بازی همه آمریکا . اما این بسیار سرگرم کننده تر و بدون همه مشکلات است. یکی از راه های از بین بردن تکل این است که فقط توپ حامل را برچسب گذاری کنید ، یا می توانید پرچم هایی را با جوراب یا پارچه خرد شده درست کنید و سعی کنید آن را از کمربند حامل توپ بگیرید.

شماره 5: هاکی روی زمین

اگر فوتبال آخرین بازی آمریکایی است ، هاکی آخرین بازی کانادایی است. اگر تمایل به ادامه دویدن ندارید ، روی تخته های غلتکی هاکی روی کف بسیار سرگرم کننده است.

شماره 4: تنیس

اگر می دانید چگونه یک رالی خوب برگزار کنید ، تنیس یک نفره و دو نفره سرگرم کننده است . اگر آنقدر خوب نیستید ، می توانید با کار تیمی تنیس بازی کنید و سعی کنید 20 یا 30 بار بدون از دست دادن توپ به یکدیگر کمک کنید.

شماره 3: بیس بال

یک بازی جذاب بسیار شیرین است ، اما بازی مورد علاقه من این است که یک مسابقه هومرون داشته باشم .

شماره 2: موج سواری

این شاید سخت ترین ورزش برای یادگیری باشد ، اما همین که این ورزش را از دست دادید بسیار اعتیاد آور است و والدین شما ممکن است برای گرفتن آن از شما با مشکل مواجه شوند.

شماره 1: اسکیت بورد / دوچرخه سواری

خوب محبوب ترین ورزش احتمالاً دوچرخه سواری است ، اما اسکیت بورد اگر نه بیشتر سرگرم کننده باشد. بعضی از بچه ها دوست دارند مسافرت دریایی کنند ، بعضی دیگر هم مشغول ترفندها هستند ، اما به هر صورت این ورزش عالی است و راهی عالی برای گشت و گذار در تابستان در شهر است!

تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده