بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» چگونه ورزش را شروع کنیم و به آن پایبند باشیم

چگونه ورزش را شروع کنیم و به آن پایبند باشیم

غلبه بر موانع ورزش

ممکن است ورزش کردن به عنوان یک قسمت لذتبخش از زندگی روزمره شما آسانتر از آن باشد که فکر می کنید. این نکات می تواند چگونگی شما را نشان دهد.

اگر در شروع یک برنامه ورزشی یا ادامه کار با مشکل روبرو هستید ، تنها نیستید. بسیاری از ما ، علی رغم نیت خیرخواهانه خود ، برای خارج شدن از حالت بی تحرکی مبارزه می کنیم.

شما قبلاً می دانید که دلایل زیادی برای ورزش وجود دارد - از بهبود انرژی ، خلق و خو ، خواب و سلامتی گرفته تا کاهش اضطراب ، استرس و افسردگی. و دستورالعمل های دقیق تمرین و برنامه های تمرینی فقط با یک کلیک فاصله دارند. اما اگر دانستن چگونگی ورزش کافی بود ، همه ما در فرم قرار می گرفتیم. عادت کردن ورزش بیشتر طول می کشد - شما به یک طرز فکر صحیح و یک رویکرد هوشمندانه نیاز دارید.

در حالی که نگرانی های عملی مانند یک برنامه شلوغ یا سلامتی ضعیف می تواند ورزش را به چالش بکشد ، اما برای بیشتر ما بزرگترین موانع ذهنی است. شاید این عدم اعتماد به نفس باشد که شما را از قدم های مثبت باز دارد ، یا انگیزه شما به سرعت شعله ور شود ، یا به راحتی دلسرد شده و منصرف شوید. همه ما در مقطعی آنجا بوده ایم.

از نظر سن و سطح تناسب شما - حتی اگر در طول زندگی خود هرگز یک روز ورزش نکرده باشید - مراحلی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا ورزش مانع ایجاد رعب و ترس و درد غریزی شود.

نگرش همه یا هیچ را کنار بگذارید. نیازی نیست ساعت ها در باشگاه بدنسازی بگذرانید یا خود را مجبور به انجام فعالیت های یکنواخت یا دردناکی کنید که از آنها متنفرید و تجربه مزایای جسمی و عاطفی ورزش را دارید. کمی ورزش از هیچ چیز بهتر است. در حقیقت ، اضافه کردن مقدار متوسط ​​فعالیت بدنی به برنامه هفتگی می تواند تأثیر عمیقی بر سلامت روحی و روانی شما بگذارد.

تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان

با خودت مهربان باش. تحقیقات نشان می دهد که خود شفقت ، احتمال موفقیت در هر کاری را افزایش می دهد. بنابراین ، خود را در مورد بدن ، سطح آمادگی جسمانی فعلی یا کمبود اراده احتمالی خود مورد سرزنش قرار ندهید. تمام آنچه که انجام خواهد داد این است که شما را بی انگیزه کند. در عوض ، به اشتباهات گذشته و انتخاب های ناسالم خود به عنوان فرصت های یادگیری و رشد نگاه کنید.

انتظارات خود را بررسی کنید . شما یک شبه از فرم خارج نشده اید و همچنین قرار نیست بدن خود را فوراً متحول کنید. انتظار بیش از حد ، خیلی زود فقط منجر به ناامیدی می شود. سعی کنید از آنچه نمی توانید به دست بیاورید و یا اینکه تا چه حد برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود باید ناامید شوید. به جای وسواس درباره نتایج ، روی ثبات قدم تمرکز کنید. در حالی که بهبود در خلق و خو و سطح انرژی ممکن است به سرعت اتفاق بیفتد ، بازده جسمی به موقع انجام می شود.

بهانه عدم ورزش

برای ورزش نکردن بهانه می آورید؟ چه کمبود وقت ، چه انرژی و یا ترس از ورزشگاه ، راه حل هایی وجود دارد.

بزرگترین بهانه های ورزش بهانه 1: "من از ورزش متنفرم."راه حل: بسیاری از ما احساس یکسانی داریم، اگر تعریق در سالن بدن سازی یا کوبیدن تردمیل ایده شما برای یک زمان عالی نیست ، سعی کنید فعالیتی را پیدا کنید که از آن لذت ببرید - مانند رقص - یا فعالیت بدنی را با چیز لذت بخشی تر جفت کنید. در ساعت ناهار از طریق یک پارک دیدنی قدم بزنید ، به عنوان مثال ، هنگام خرید ، در یک مرکز خرید با تهویه مطبوع پیاده روی کنید ، با یکی از دوستان خود قدم بزنید ، بدوید یا دوچرخه سواری کنید ، یا هنگام حرکت به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

بهانه 2: "من خیلی شلوغ هستم."راه حل: حتی شلوغ ترین ما می تواند در روز خود وقت آزاد برای فعالیت های مهم پیدا کند. این تصمیم شماست که ورزش را در اولویت قرار دهید. و فکر نکنید برای یک تمرین خوب به یک ساعت کامل نیاز دارید. وقفه های کوتاه مدت 5 ، 10 یا 15 دقیقه ای می تواند بسیار موثر واقع شود - بنابراین ، می تواند تمام تمرینات ورزشی شما را در چند جلسه آخر هفته فشار دهد. اگر در طول هفته بیش از حد مشغول هستید ، آخر هفته که وقت بیشتری دارید بلند شوید و حرکت کنید.

بهانه 3: "من خیلی خسته ام."راه حل: به نظر می رسد ضداسلامی باشد ، اما فعالیت بدنی یک انتخاب قدرتمند است که در واقع خستگی را کاهش می دهد و سطح انرژی را در طولانی مدت افزایش می دهد. با ورزش منظم ، همیشه احساس انرژی ، شادابی و هوشیاری بیشتری خواهید داشت.

بهانه 4: "من خیلی چاق هستم" ، "من خیلی پیر هستم" ، یا "سلامتی من به اندازه کافی خوب نیست."راه حل: هرگز برای شروع ساختن قدرت و آمادگی جسمانی خود خیلی دیر نیست ، حتی اگر یک سیب زمینی نیمکت نشین هستید و قبلاً هرگز ورزش نکرده اید. مشکلات سلامتی یا وزنی بسیار کمی ، ورزش را از بین می برد ، بنابراین در مورد یک روال ایمن با پزشک خود صحبت کنید.

بهانه 5: "ورزش بسیار دشوار و دردناک است."راه حل: "بدون درد ، بدون سود" یک روش منسوخ شده در مورد ورزش است. ورزش نباید صدمه ببیند. و نیازی نیست که خود را تحت فشار قرار دهید تا زمانی که در عرق یا هر عضله درد کنید تا نتیجه بگیرید. شما می توانید با راه رفتن ، شنا یا حتی بازی گلف ، باغبانی یا نظافت منزل قدرت و تناسب اندام خود را تقویت کنید.

بهانه 6: "من ورزشکار نیستم."راه حل: هنوز کابوس های PE دارید؟ برای داشتن تناسب اندام نیازی به ورزش و هماهنگی فوق العاده ندارید. روی روش های آسان برای افزایش سطح فعالیت خود مانند پیاده روی ، شنا یا حتی کار بیشتر در خانه تمرکز کنید. هر چیزی که شما را به حرکت وا دارد ، کارساز خواهد بود.

به چه مقدار ورزش نیاز دارید؟

نکته کلیدی که باید در مورد شروع یک برنامه ورزشی به خاطر بسپارید این است که همیشه چیزی بهتر از هیچ چیز است. پیاده روی سریع بهتر از نشستن روی کاناپه است. یک دقیقه فعالیت به شما کمک می کند تا بیش از هیچ فعالیتی وزن کم کنید. گفته شد ، توصیه های فعلی برای بیشتر بزرگسالان رسیدن به حداقل 150 دقیقه فعالیت متوسط ​​در هفته است. شما با 30 دقیقه ورزش ، 5 بار در هفته به آنجا خواهید رسید. آیا نمی توانید فقط 30 دقیقه در برنامه شلوغ خود پیدا کنید؟ اشکال ندارد که نتوانید فعالیت را یکجا انجام دهید. دو تمرین 15 دقیقه ای یا سه تمرین 10 دقیقه ای می توانند به همان اندازه موثر باشند.

چقدر باید ورزش کنم؟

اینکه یک فعالیت کم ، متوسط ​​یا شدید باشد بسته به سطح آمادگی جسمی شما متفاوت است. اگرچه به عنوان یک راهنمای کلی:

فعالیت کم شدت: به راحتی می توانید با جملات کامل صحبت کنید ، یا آواز بخوانید.

شدت متوسط: می توانید با جملات کامل صحبت کنید ، اما آواز نخوانید.

شدت شدید: بیش از حد نفس می کشید تا بتوانید با جملات کامل صحبت کنید.

برای بیشتر افراد ، هدف از انجام ورزش با شدت متوسط ​​برای بهبود سلامت کلی شما کافی است. باید کمی سنگین تر از حد طبیعی نفس بکشید ، اما نفس نفس نکشید. بدن شما هنگام حرکت باید احساس گرما کند ، اما بیش از حد گرم نشود یا تعریق زیادی نداشته باشد. در حالی که همه افراد متفاوت هستند ، تصور نکنید که آموزش برای یک ماراتن بهتر از آموزش 5K یا 10K است. نیازی به افراط نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ورزش هایی که باید وارد کنید و چقدر باید آنها را تحمل کرد ، بهترین تمرینات مربوط به سلامتی و کاهش وزن را بخوانید .

شروع ایمن

اگر قبلاً هرگز ورزش نکرده اید یا مدت زمان قابل توجهی از تلاش برای انجام هرگونه فعالیت بدنی گذشته است ،

اقدامات احتیاطی بهداشتی زیر را در خاطر داشته باشید:

مسائل مربوط به سلامت؟ ابتدا ترخیص پزشکی دریافت کنید. اگر نگرانی های سلامتی مانند تحرک محدود ، بیماری قلبی ، آسم ، دیابت یا فشار خون دارید ، قبل از شروع ورزش با پزشک خود صحبت کنید.

دست گرمی بازی کردن. با کشش های پویا - حرکات فعال که باعث گرم شدن و انعطاف پذیری عضلات مورد استفاده شما می شوند ، مانند لگد زدن به پا ، لانگ های راه رفتن یا نوسانات بازو - و با انجام یک نسخه آرامتر و آهسته از تمرین آینده ، گرم شوید. به عنوان مثال ، اگر قرار است بدوید ، با راه رفتن خود را گرم کنید. یا اگر وزنه برداری می کنید ، با چند تکرار سبک شروع کنید.

آرام شدن. بعد از تمرین ، چند دقیقه طول می کشد تا خنک شود و اجازه دهد ضربان قلب به سرعت استراحت خود بازگردد. به عنوان مثال ، دویدن آرام یا پیاده روی بعد از دویدن ، یا برخی از کشش های ملایم پس از ورزش های قدرتی نیز می تواند به جلوگیری از درد و صدمات کمک کند.

نوشیدن مقدار زیادی آب. بدن شما هنگامی که به طور مناسب هیدراته شود بهترین عملکرد را دارد. عدم نوشیدن آب کافی هنگام انجام فعالیت طولانی مدت ، به ویژه در شرایط گرم ، می تواند خطرناک باشد.

به بدن خود گوش دهید. اگر هنگام تمرین احساس درد یا ناراحتی کردید ، متوقف شوید! اگر بعد از استراحتی مختصر احساس بهتری دارید ، می توانید به آرامی و به آرامی تمرین خود را از سر بگیرید. اما سعی نکنید از طریق درد نیرو بگیرید. این یک دستور مطمئن برای جراحت است.

چگونه ورزش را به عادتی که می چسبد تبدیل کنیم

این طور نیست که شما به سادگی آنچه لازم است را ندارید. علم به ما نشان می دهد که راهی درست برای ساختن عادت هایی وجود دارد که پایدار بمانند. این مراحل را دنبال کنید تا ورزش یکی از آنها باشد.

از کوچک شروع کنید و شتاب ایجاد کنید

هدف از ورزش 30 دقیقه ای در روز ، 5 بار در هفته ممکن است خوب به نظر برسد. اما احتمال پیگیری شما چقدر است؟ هرچه هدف شما بلند پروازانه باشد ، احتمال شکست ، احساس بدی نسبت به آن و تسلیم شدن بیشتر می شود. بهتر است با اهداف تمرینی آسان که می دانید می توانید به آن دست یابید شروع شود. با ملاقات آنها اعتماد به نفس و شتاب بیشتری ایجاد خواهید کرد. سپس می توانید به سوی اهداف چالش برانگیزتری بروید.

آن را با استفاده از عوامل خودکار انجام دهید

ماشه ها یکی از رازهای موفقیت در هنگام ایجاد عادت ورزشی است. در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که ثابت ترین ورزشکاران به آنها اعتماد می کنند. راه اندازها به سادگی یادآوری هایی هستند - زمانی از روز ، مکان یا نشانه ها - که باعث واکنش خودکار می شوند. آنها برنامه روزانه شما را روی خلبان خودکار قرار می دهند ، بنابراین چیزی برای تفکر و تصمیم گیری وجود ندارد. ساعت زنگ دار خاموش می شود و شما برای پیاده روی از در بیرون هستید. کار را برای روز ترک می کنید و مستقیم به بدنسازی می روید. کفش های ورزشی خود را دقیقاً کنار تخت مشاهده می کنید و در حال دویدن هستید. روش هایی پیدا کنید که آنها را در روز خود بسازید تا ورزش را بدون فکر انجام دهید.

به خودتان جایزه بدهید

افرادی که به طور منظم ورزش می کنند تمایل دارند این کار را انجام دهند ، زیرا پاداش هایی که به زندگی آنها می آورد مانند انرژی بیشتر ، خواب بهتر و احساس رفاه بیشتر. با این حال ، این پاداش های بلند مدت است. هنگامی که یک برنامه تمرینی را شروع می کنید ، مهم است که هنگامی که یک تمرین را با موفقیت انجام می دهید یا به یک هدف جدید تناسب اندام می رسید ، به خود پاداش دهید. کاری را انتخاب کنید که مشتاقانه منتظر آن هستید ، اما به خود اجازه ندهید که بعد از ورزش آن را انجام دهید. این می تواند چیزی مانند نوشیدن آب گرم یا یک فنجان قهوه مورد علاقه باشد.

فعالیت هایی را انتخاب کنید که باعث می شود احساس خوشبختی و اعتماد به نفس داشته باشید

اگر تمرین شما ناخوشایند است و یا باعث احساس دست و پا چلفتی یا بی حوصلگی می شود ، بعید است که به آن پایبند باشید. فعالیت هایی مانند دویدن یا بالا بردن وزنه در سالن ورزشی را فقط به این دلیل انتخاب نکنید که فکر می کنید این همان کاری است که باید انجام دهید. درعوض ، فعالیت های متناسب با سبک زندگی ، توانایی ها و سلیقه خود را انتخاب کنید.

خود را برای موفقیت تنظیم کنید

برنامه زمانبندی آن . شما به طور خودجوش در جلسات و قرارها شرکت نمی کنید ، آنها را برنامه ریزی می کنید. اگر در متناسب کردن برنامه خود مشکل دارید ، آن را یک قرار ملاقات مهم با خود بدانید و آن را در دستور کار روزانه خود قرار دهید.

اینوبرای خودتون آسون کنید. تمرینات خود را برای زمانی از روز که بیشترین بیداری و انرژی را دارید ، برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال اگر فرد صبحگاهی نیستید ، با برنامه ریزی برای ورزش قبل از کار ، خود را تضعیف نکنید.

موانع را بردارید . از قبل برای هر چیزی که مانع ورزش می شود برنامه ریزی کنید. آیا صبح تمایل به کمبود وقت دارید؟ لباس های تمرینی خود را از شب قبل بیرون بیاورید تا به محض بلند شدن آماده باشید. آیا اگر ابتدا به خانه بروید از تمرین عصر خود صرف نظر می کنید؟ یک کیف ورزشی را در ماشین نگه دارید ، بنابراین می توانید مستقیم از محل کار بیرون بروید.

خود را مسئول بدانید. به شخص دیگری متعهد شوید. اگر یک شریک تمرین در انتظار خود دارید ، احتمال اینکه از آن کنار بروید کم است. یا از یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود بخواهید که در مورد پیشرفت شما بررسی کنند. اعلام اهداف خود به گروه اجتماعی خود (به صورت آنلاین یا حضوری) نیز می تواند شما را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

نکاتی برای لذت بخشتر کردن ورزش

همانطور که قبلاً اشاره شد ، احتمال اینکه شما به یک برنامه تمرینی سرگرم کننده و ارزشمند پایبند باشید بسیار بیشتر است. هیچ قدرتی از اراده با تمرینی که از آن متنفر هستید ، نمی تواند شما را در طولانی مدت ادامه دهد.

بیرون از سالن ورزشی فکر کنید

اگر ورزشگاه را ناخوشایند ، گران ، مرعوب کننده یا به سادگی خسته کننده می دانید ، اشکالی ندارد بسیاری از گزینه های ورزش برای اتاق های وزنه برداری و تجهیزات قلبی وجود دارد.

برای بسیاری ، صرف بیرون رفتن تفاوت ایجاد می کند. ممکن است از دویدن در فضای باز لذت ببرید ، جایی که می توانید از زمان و طبیعت به تنهایی لذت ببرید ، حتی اگر از تردمیل متنفر باشید.

تقریباً هرکسی می تواند فعالیت بدنی مورد علاقه خود را پیدا کند. اما شاید لازم باشد فراتر از گزینه های استاندارد دویدن ، شنا و دوچرخه سواری فکر کنید. در اینجا چند فعالیت وجود دارد که ممکن است برای شما جالب باشد:

انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!

اسب سواری

رقص کلاسیک که در سالنهایی مانند سالن اپرا اجرا میشود

اسکیت سواری

پیاده روی

پارو زدن سوار شدن

کایاک سواری

ژیمناستیک

هنرهای رزمی

صخره نوردی

زومبا

فریزبی نهایی

شمشیربازی

آن را به یک بازی تبدیل کنید

بازی های ویدئویی مبتنی بر فعالیت مانند بازی های Wii و Kinect می توانند راهی سرگرم کننده برای شروع حرکت باشند. به اصطلاح "exergames" که به صورت ایستاده و حرکت می کند - به عنوان مثال شبیه سازی رقص ، اسکیت بورد ، فوتبال ، بولینگ یا تنیس - می تواند حداقل به اندازه راه رفتن روی تردمیل کالری بسوزاند. برخی قابل ملاحظه بیشتر. هنگامی که اعتماد به نفس خود را افزایش دادید ، سعی کنید از صفحه تلویزیون دور شوید و چیزهای واقعی را در بیرون بازی کنید. یا از یک برنامه تلفن هوشمند برای سرگرم کننده و جالب نگه داشتن تمرینات خود استفاده کنید - برخی شما را در داستان های تعاملی غرق می کنند تا انگیزه شما را حفظ کنند ، مانند فرار از انبوه زامبی ها!

آن را با چیزی که از آن لذت می برید جفت کنید

به فعالیت هایی فکر کنید که از آنها لذت می برید و اینکه چگونه می توانید آنها را در یک برنامه ورزشی بگنجانید. هنگام دوچرخه ثابت ، تلویزیون تماشا کنید ، هنگام راه رفتن با دوست خود گپ بزنید ، در پیاده روی زیبا از او عکس بگیرید ، به جای استفاده از گاری ، در زمین گلف قدم بزنید یا در کارهای خانه با موسیقی رقصید.

آن را اجتماعی کنید

ورزش می تواند یک زمان سرگرم کننده برای معاشرت با دوستان باشد و کار با دیگران می تواند به شما در حفظ انگیزه کمک کند. برای کسانی که از شرکت لذت می برند اما رقابت را دوست ندارند ، یک باشگاه دویدن ، ایروبیک در آب یا کلاس رقص ممکن است بهترین چیز باشد. دیگران ممکن است دریابند که کمی رقابت سالم ، تمرین را سرگرم کننده و هیجان انگیز نگه می دارد. ممکن است به دنبال شرکای تنیس باشید ، به یک لیگ فوتبال بزرگسالان بپیوندید ، یک بازی بسکتبال پیکاپ منظم پیدا کنید یا به یک تیم والیبال بپیوندید.

درگیر کردن تمام خانواده

اگر خانواده دارید ، روشهای زیادی برای ورزش با هم وجود دارد. علاوه بر این ، بچه ها با مثال یاد می گیرند ، و اگر به عنوان یک خانواده ورزش می کنید الگوی بزرگی برای آینده آنها هستید. فعالیتهای خانوادگی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

اگر هوا اجازه دهد ، عصرها پیاده روی می کنند. نوزادان یا کودکان می توانند سوار کالسکه شوند.

در حالی که کارهای خانوادگی را انجام می دهید ، موسیقی خوب را به بوگی بکشید.

فعالیت های فصلی مانند اسکی یا اسکیت روی یخ در زمستان و پیاده روی ، شنا یا دوچرخه سواری در تابستان هم می تواند خاطرات خانوادگی را سرگرم کند و هم ورزش سالم را فراهم کند.

رویکرد ذهن آگاهی را امتحان کنید

به جای اینکه هنگام ورزش منطقه بندی یا حواس پرتی کنید ، سعی کنید به بدن خود توجه کنید . با تمرکز واقعاً بر احساس بدن هنگام ورزش — ریتم تنفس ، نحوه برخورد پاها به زمین ، انعطاف پذیری عضلات هنگام حرکت ، حتی احساسی که در داخل دارید– نه تنها باعث بهبود جسمی بدن می شوید سریعتر شرایط را ایجاد کنید ، اما همچنین جریان نگرانی ها یا افکار منفی را که در ذهن شما جریان دارد قطع کنید و استرس و اضطراب را کاهش دهید. ورزش با این روش همچنین می تواند به سیستم عصبی شما "گیر نکرده" و شروع به خارج شدن از استرس بی حرکتی کند که مشخصه PTSD و ضربه است.. فعالیت هایی که هر دو دست و پایتان را درگیر می کند - مانند پیاده روی (به ویژه در شن) ، دویدن ، شنا ، تمرین با وزنه ، سنگ نوردی ، اسکی یا رقص - گزینه های بسیار خوبی برای تمرین ذهن آگاهی هستند.

راه های آسان برای "دزدکی حرکت کردن" در حرکت روزمره بیشتر

اگر شما فردی نیستید که از یک برنامه تمرینی ساختاریافته استقبال می کنید ، سعی کنید به جای کار برای بررسی لیست کارهای خود ، به فعالیت های بدنی به عنوان انتخاب سبک زندگی فکر کنید. به برنامه روزمره خود نگاه کنید و راه های پنهان کاری در اینجا و آنجا را در نظر بگیرید. در طول یک روز حتی فعالیت های بسیار کوچک نیز می توانند جمع شوند.

کارهای خانه را حساب کنید. کار در خانه و حیاط می تواند کاملاً تمرینی باشد ، به خصوص وقتی با سرعت بالایی انجام شود. اسکراب ، جارو برقی ، جارو کردن ، گرد و غبار ، چمن زنی و علف های هرز - همه اینها مهم است.

به دنبال روش هایی برای اضافه کردن مراحل اضافی باشید. به جای آسانسور یا پله برقی از پله ها استفاده کنید. از ورودی ساختمان فاصله بگیرید ، نه اینکه از جلو خارج شوید. یک توقف زودهنگام از قطار یا اتوبوس خود پیاده شوید. پیاده روی اضافی جمع می شود.

ماشین را هر زمان ممکن خندق کنید. به جای اینکه در همه جا رانندگی کنید ، مسافت پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید که مسافت امکان پذیر است.

در محل کار حرکت کنید. به جای تماس تلفنی یا ارسال ایمیل یا پیام کوتاه ، برای صحبت با همکاران بلند شوید. در طول تعطیلات با قهوه و ناهار خود قدم بزنید. از دستشویی در طبقه دیگر استفاده کنید. در حالی که با تلفن صحبت می کنید راه بروید.

در زمان تعطیلات تجاری ورزش کنید. با انجام هر بار تبلیغات بازرگانی یا در حین پخش اخبار ، تلویزیون خود را کم صدا کنید. از جمله گزینه ها می توان به پریدن از جک ، دراز و نشست یا تمرینات بازویی با استفاده از وزنه اشاره کرد.

چگونه گرفتن یک سگ می تواند تناسب اندام را تقویت کند

داشتن یک سگ منجر به یک سبک زندگی فعال تر می شود. بازی با یک سگ و او را برای پیاده روی ، پیاده روی یا دویدن ، راه های سرگرم کننده و ارزشمندی است که می توانید ورزش را در برنامه خود جای دهید. مطالعات نشان داده است که صاحبان سگ به مراتب بیشتر از افراد غیر صاحب نیازهای ورزشی روزانه خود را برآورده می کنند. مطالعه یک ساله نشان داد که پیاده روی سگ دارای اضافه وزن به حیوانات و صاحبان آنها کمک می کند تا وزن خود را کاهش دهند (11 تا 15 پوند). محققان دریافتند که سگها از طریق روش های مشابه از یک دوست ورزشی انسانی پشتیبانی می کنند ، اما با ثبات بیشتر و بدون تأثیر منفی.

در مطالعه دیگری ، ساکنان مسکن عمومی که 5 روز در هفته تا 20 دقیقه سگهای درمانی را پیاده روی می کردند ، بدون تغییر رژیم غذایی خود ، به طور متوسط ​​14.4 پوند در سال از دست دادند. اگر در موقعیت مالکیت سگ نیستید ، می توانید داوطلبانه سگهای بی خانمان را برای پناهگاه حیوانات یا گروه نجات راهپیمایی کنید. شما نه تنها به خودتان کمک خواهید کرد ، بلکه با کمک به معاشرت و ورزش سگها ، آنها را بیشتر قابل قبول می کنید.

چگونه انگیزه خود را برای ورزش حفظ کنیم

هر چقدر هم که از یک تمرین روزمره لذت ببرید ، ممکن است دریابید که در نهایت علاقه به آن را از دست می دهید. این زمان آن است که چیزها را بهم بزنید و چیز جدیدی را امتحان کنید یا روش انجام تمریناتی را که تاکنون جواب داده است تغییر دهید.

تمرین خود را با یک خوراکی جفت کنید. به عنوان مثال ، هنگامی که روی تردمیل یا دوچرخه ثابت هستید می توانید به یک کتاب صوتی گوش دهید یا برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنید.

فعالیت خود را وارد کنید سابقه تمرینات و پیشرفت تناسب اندام خود را ثبت کنید. نوشتن موارد یا پیگیری آنها در برنامه ، تعهد را افزایش می دهد و شما را نسبت به کارهای روزمره خود پاسخگو می داند. بعداً ، بازگشت به جایی که شروع کرده اید نیز دلگرم کننده خواهد بود.

قدرت جامعه را مهار کنید. داشتن دیگران که برای ما ریشه می اندازند و از طریق ورزش های پر فراز و نشیب از ما حمایت می کنند به تقویت انگیزه کمک می کند. انجمن های تناسب اندام آنلاین متعددی وجود دارد که می توانید به آنها بپیوندید. همچنین می توانید با دوستانتان تمرین شخصی یا از راه دور با استفاده از برنامه های تناسب اندام کنید که به شما امکان می دهد پیشرفت خود را با یکدیگر ردیابی و مقایسه کنید.

الهام گرفتن. یک مجله سلامت و تناسب اندام بخوانید یا از یک وب سایت ورزشی بازدید کنید و از عکس های افراد فعال الهام بگیرید. بعضی اوقات خواندن و مشاهده تصاویر افراد سالم و متناسب می تواند انگیزه شما را برای حرکت دادن بدن ایجاد کند.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده