خرید از سراسر دنیا


» چگونه عضلات صورت را با ورزش قوی کنیم؟

چگونه عضلات صورت را با ورزش قوی کنیم؟

آیا ورزش های صورت واقعاً می توانند به شما کمک کنند جوان تر به نظر برسید؟

متأسفانه وقتی شروع به بالغ شدن می کنیم ، پوست ما آویزان می شود ، دریابید که چرا با تمرینات صورت می توانید پوستی قویتر و جوان تر داشته باشند و تمرینات صورت به عنوان راهی برای معکوس کردن علائم پیری مطرح می شود. در میان انبوهی از راه هایی که ما - انسانهای ساده - به دنبال دستیابی به زیبایی بهینه هستیم ، یک منطقه غالباً غفلت شده وجود دارد. محققان می گویند آزمایشی با تمرینات منظم صورت باعث شد که زنان پس از 20 هفته سه سال جوانتر به نظر برسند. آیا این برای همه مفید است؟

چگونه عضلات صورت را تمرین دهیم!؟

ورزش صورت از آن دسته ورزش ها یی است که در تقویت عضلات صورت،ترمیم برخی قسمتها و نجات پوست از ضعیف شدن کمک می کند. ماساژ عضلات صورت یک راه طبیعی برای اینکه شما را جوان تر جلوه دهد مانند کم شدن چین چروک و سفت شدن اعصاب و عضلات صورت و بعضی تمرین های خاصی برای کسانی که مشکلاتی را با صورت خود دارند وجود دارد که نتایج آن ساخته شدن عضلات سفت برای صورت و ایجاد اعتماد به نفس می باشد. تقریبا 50 عضله در صورت وجود دارد و ورزش دادن آنها می تواند سودهایی همچون کمک و درمان سوزش چشم،جلوگیری از گرفتگی گردن و رهایی از سردرد.انجام برخی کارها بر روی عضلات صورت می تواند به شما در نشان دادن چهره زیبا و جذاب شما به جهان کمک کند.

هدف از انجام تمرینات صورت چیست؟

صورت شما شامل بیش از 50 عضله مختلف است و برخلاف بیشتر اعضای بدن ، بسیاری از این عضلات صورت به ندرت استفاده می شوند. با انجام تمرینات منظم صورت ، گردش خون را در مناطق مختلف صورت تقویت می کنید ، بنابراین اکسیژن رسانی به عضلات و پوست را دوباره پر می کنید. این منجر به یک رنگ روشن و درخشش سالم زیبا می شود.

انجام مکرر تمرینات لاغری و تقویت کننده صورت ،در دراز مدت چهره شما را متناسب نگه می دارد. علاوه بر این ، تمرینات منظم عضلات صورت جریان خون را بهبود می بخشد و بنابراین سلولهای پوست شما را با مواد مغذی تأمین می کند که منجر به تحریک بازسازی سلول های پوستی و جلوگیری از چین و چروک می شود

تمرینات قدرتی برای زنان مطلب مرتبط تمرینات قدرتی برای زنان

یوگای صورت چیست؟

برخلاف برخی از تمرینات صورت ، یوگای صورت تمرکز روی آرامش و تقویت صورت است. به همان روشی که یوگای واقعی مناطق تنش عضلانی را کار می کند ، یوگا صورت برای خنثی کردن اثرات حالت های صورت باعث می شود تا عضلات و پوست آرام و جوان شود.

یک نمونه از تمرینات یوگای صورت این است که دستان خود را به هم بمالید تا گرم شوند ، کف دست خود را روی چشمان بسته خود بگذارید ،حداقل برای چند دقیقه نفس عمیق بکشید. با این کار هر گونه تنش در ناحیه چشم برطرف می شود.

نکاتی برای انجام تمرینات صورت به روش صحیح

انجام تمرینات صورت دراز کشیدن موثرترین است.

قبل از لمس صورت ، از تمیز بودن دست ها اطمینان حاصل کنید.

سعی کنید هر روز در یک زمان مشخص برنامه تناسب اندام صورت خود را انجام دهید تا فراموش نکنید.هرگز پوست را به صورت تهاجمی نکشید و آن را بکشید - این ممکن است چین و چروک ها را برجسته کند.تمرینات صورت را با ورزش های قلبی عروقی ترکیب کنید تا چهره شما را به بهترین شکل ممکن تقویت کند.

اگر ورزش برای دور کمر و قلب شما مفید است ، آیا می تواند برای صورت شما مفید باشد؟ بله ،برخی از محققان پزشکی شمال غربی در شیکاگو می گویند ورزش های منظم صورت ممکن است عضلات زیر پوست شما را تقویت کرده و گونه های بالا و پایین پرتری تولید کنند. این می تواند به ظاهر جوانتر منجر شود.

دکتر مراد علم ، نایب رئیس و استاد پوست در دانشکده پزشکی دانشگاه فاینبرگ دانشگاه نورث وسترن و نویسنده اصلی این تحقیق ، به Northwester Now .

محققان می گویند این بدان معناست که برای پر کردن خطوط خنده روی پیشانی یا کیک باکس نیازی به زدن تردمیل نخواهید داشت تا چین و چروک های اطراف چشم خود را پنهان کنید.

در عوض ، فقط باید کمی یوگا - برای صورت خود انجام دهید.

سه سال جوانتر در 20 هفته

ورزش هایی که برای صورت انجام می شوند تقریباً به همان روشی هستند که تمرینات عضلات دوسر یا چهار پا را تقویت می کنند.وقتی عضلات تقویت می شوند ، بزرگ می شوند و فضای بیشتری را دقیقاً زیر پوست صورت شروع می کنند.

ماهیچه های سفت و محکم همچنین به نگه داشتن جیب های چربی کمک می کنند ، که مانع از لیز خوردن و ایجاد افتادگی معمول در پیری صورت می شود.

در حالی که تمرینات صورت چیز جدیدی نیستند ، نویسندگان این مطالعه می گویند این اولین نگاه علمی به تأثیر تمرینات صورت در بهبود ظاهر و کاهش علائم پیری بود.

برای این گزارش ، محققان 27 زن 40 تا 65 ساله را در یک دوره 5 ماهه بررسی کردند. شانزده شرکت کننده کل مطالعه را به پایان رساندند.

در ابتدای مطالعه ، هر زن در دو جلسه آموزشی 90 دقیقه ای با یک مربی مخصوص آموزش یوگا شرکت کرد. این جلسات برای آموزش هر یک از شرکت کنندگان در مورد روش صحیح انجام تمرینات طراحی شده است ، بنابراین عملکردها در بین شرکت کنندگان سازگار است.

پس از آموزش ، آنها را برای ادامه برنامه به تنهایی اعزام کردند.

در طی هشت هفته اول ، شرکت کنندگان هر روز یوگای صورت خود را انجام می دادند. در طول 12 هفته آخر ، آنها به یک تمرین روزمره صورت روزانه روی آوردند.

عکس های شرکت کنندگان در این مطالعه در سه بازه زمانی ، ابتدای هفته هشت و هفته 20 مقایسه شد.این دو متخصص پوست که تصاویر را مرور کردند از مقیاس های استاندارد پیری صورت استفاده کردند و سن صورت هر شرکت کننده را در 19 نقطه مختلف ارزیابی کردند.

میانگین سنی شرکت کنندگان که توسط متخصصان پوست در ابتدای آزمایش تعیین شد ، 50.8 سال بود. در هفته هشتم ، میانگین عکس ها به 49.6 رسید. دوازده هفته بعد ، در هفته 20 ، پزشکان میانگین سنی این گروه را 48.1 سال قرار دادند ، تقریباً سه سال کمتر از شروع مطالعه.

Healthline گفت: "حتی وقتی که تمرینات را از یک روز پس از هشت هفته به یک روز در میان کاهش دادیم ، ما همچنان شاهد پیشرفت بودیم."

5 مزیت تمرینات صورت

عضلات صورت را تقویت می کند.

باعث کاهش چین و چروک می شود.

گردش خون را افزایش می دهد.

هر گونه تنش در صورت و گردن را آزاد می کند.

پوست صورت را سفت و محکم می کند.

چند بار باید تمرینات صورت را انجام دهید؟

اگر می خواهید به سرعت نتیجه را ببینید باید هدف خود را انجام تمرینات صورت خود را 3-5 بار در هفته و هر بار حدود 20 دقیقه انجام دهید. 

چگونه یوگای صورت را انجام دهیم؟

قبل از تمرین، دست و صورت خود را تمیز بشویید. مرطوب‌کننده بزنید تا دست‌ها راحت روی پوست حرکت کنند. بهترین زمان برای یوگای صورت صبح‌هاست. با ورزش دادن به صورت در این زمان، پف صورت از بین رفته و ماهیچه‌ها تقویت می‌شوند. در طول هر تمرین خیلی آرام از بینی نفس بکشید.

برای جلوگیری از کبود شدن همه تمرینات را نرم و آرام انجام دهید و به صورت خود فشار وارد نکنید.

برای دیدن نتایج این کارها باید 20 هفته هر روز به مدت 30 دقیقه این کارها را تکرار کنید.

 سفت کردن چانه

انگشت‌های اشاره و میانی را روی گونه خود بگذارید.

به آرامی دهان خود را باز کنید. لب پایینی را به درون بکشید.

بدون حرکت دادن لب پایینی، سعی کنید بخندید و تا جایی که می‌شود لب‌هایتان از هم باز شود.

انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!

وقتی در چانه احساس کشیدگی پیدا کردید، لب پایینی را بیشتر به سمت داخل بکشید.

ورزش پیشانی و چشم های خود

با انگشت اشاره روی پیشانی خود بکشید. فقط با استفاده از انگشتان می توانید به پیشانی خود فشار وارد کنید تا با تغییر دادن ابرو آن قسمت از صورت شما تقویت شود. این می تواند به خطوط صاف پیشانی شما کمک کند. 

انگشتان اشاره خود را درست بالای هر چشم قرار دهید.

در حالی که می خواهید ابروهایتان را بالا بیاورید ، چشم های خود را به سمت پایین بکشید.

این کار را 10 بار تکرار کنید تا به پیشانی خود محکم شود.

پیشانی خود را با دستان خود فشار دهید. این تمرین ساده از کف دست برای ایجاد مقاومت در هنگام خم شدن ابرو استفاده می کند. انجام این تمرین به ایجاد خطوط صاف در پیشانی شما کمک می کند. 

هر یک از کف دست ها را در کناره های پیشانی خود قرار دهید ، پایین هر کف دست خود را روی ابروها قرار دهید. کف دست شما باید پوست را محکم در جای خود نگه دارد.

عضلات ابرو را بالا بیاورید ، مثل اینکه تعجب کرده اید ، سپس مانند عصبانیت آنها را پایین بیاورید.

10 مرتبه بالا آورده و پایین آورده و سپس 30 ثانیه بلند کرده و نگه دارید. پایین بیایید و 30 ثانیه نگه دارید ، سپس بالا و پایین را در برابر 10 بار دیگر تکرار کنید.

لیفت ابرو بزنید. با استفاده از انگشتان و ابروهای خود می توانید عضلات پیشانی خود را ورزش دهید. فقط کمی فشار می تواند مقاومت کافی را برای یک تمرین خوب ایجاد کند. 

با استفاده از دو انگشت در یک علامت آرامش ، ناخن های خود را روی هر ابرو قرار دهید.

با انگشتان خود آن پوست را به آرامی فشار دهید و سپس ابروها را به سمت بالا و پایین فشار دهید.

حرکت بالا و پایین را با ابروهای خود 10 بار تکرار کنید.

3 ست 10 تایی انجام دهید ، کمی استراحت کنید ، سپس 3 ست دیگر 10 تایی انجام دهید.

پلک های خود را دراز کنید. پلک های شما به راحتی کار می کنند و به مقاومت زیادی احتیاج ندارند. استفاده از انگشتان می تواند به شما در کشش ، از بین بردن چین و چروک و ایجاد پلک های قوی کمک کند. 

بنشینید و چشمان خود را ببندید.

در حالی که درپوش شما آرام است ، از انگشتان اشاره خود برای بالا کشیدن ابرو استفاده کنید. هنگام بلند کردن ، چشمان خود را بسته نگه دارید تا حد امکان پلک های شما کشیده شوند.

این وضعیت را به مدت 10 ثانیه حفظ کنید ، سپس شل کنید و 10 بار تکرار کنید.

فشار چشم بزنید. با فشار دادن چشمان بسته با کمی مقاومت در برابر کشش از دهان ، روی پلک های خود بیشتر کار کنید. از آنجا که از بسیاری ماهیچه های مختلف استفاده می کند ، این ورزش می تواند به کشش کل صورت ، نه فقط چشم کمک کند. 

لب های خود را به سمت پایین بکشید تا عضلات صورت شما سفت شود ، سپس لب های خود را به یک طرف بکشید.

یک چشم را برای یک ثانیه فشار دهید و سپس 10 بار تکرار کنید ، لبهای خود را به پهلو بگیرید. سپس چشم دیگر را انجام دهید.

برای هر چشم 3 ست 10 تایی انجام دهید ، کمی استراحت کنید ، سپس 3 ست دیگر 10 تایی انجام دهید


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


صفر تا صد جوانی که توانست! (50%تخفیف+هدیه ویژه) صفر تا صد جوانی که توانست! (50%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده