خرید از سراسر دنیا


» چگونه به کودک خود کمک کنیم شروع به فعالیت کند

چگونه به کودک خود کمک کنیم شروع به فعالیت کند

نکاتی برای تحریک بچه ها به ورزش

با افزایش محبوبیت سرگرمی های داخلی ، اعتماد به وسایل نقلیه موتوری و ... ، برای کودکان کمتر می شود ، بیایید صادق باشیم - بزرگسالان بیشتر درگیر فعالیت های فعال می شوند. فعال بودن به طور کلی جسمی و روحی به ویژه برای کودکانی که هنوز در حال رشد هستند مهم است. اگر فکر می کنید کودک شما باید فعالیت بیشتری داشته باشد ، روش های زیادی برای تشویق وجود دارد.

با تشویق فرزندان خود برای انجام ورزش روزانه ، می توانید به آنها در حفظ وزن سالم و پیشگیری از بیماری هایی مانند سرطان در زندگی کمک کنید.

مانند بزرگسالان ، بچه ها برای سالم ماندن باید از نظر جسمی فعال باشند. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها گزارش می دهد ، اما فقط 50 درصد پسران و کمتر از 34 درصد دختران 12 تا 15 سال از تناسب کافی برخوردار هستند . و ، کودکان نامناسب در معرض خطر بیماری های قلبی عروقی و مزمن و همچنین اختلالات روانشناختی هستند. 

به علاوه ، تحقیقات نشان می دهد 80٪ کودکان دارای اضافه وزن به بزرگسالان چاق تبدیل می شوند کارول هریسون ، فیزیولوژیست ارشد ورزش در MD اندرسون می گوید: "چاقی فرد را در معرض ابتلا به بسیاری از سرطان ها ، از جمله سرطان روده بزرگ ، پستان و آندومتر قرار می دهد."

او می گوید بچه ها زمان زیادی را پشت تلویزیون ، کامپیوتر ، تلفن و صفحه نمایش الکترونیکی می گذرانند.

خوشبختانه ، شما می توانید به این روند کمک کنید و با تشویق فرزندان خود برای انجام ورزش روزانه ، می توانید به آنها در حفظ وزن سالم و داشتن یک سبک زندگی سالم کمک کنید که به پیشگیری از بیماری هایی مانند سرطان در مراحل بعدی زندگی کمک کند.

انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!

کودکان زیر 6 سال باید از فعالیت بدنی طبیعی و روزانه مانند دویدن ، پریدن و پرش لذت ببرند. کودکان و نوجوانان سنین 6 تا 17 باید در یک اندازه کافی با شدت بالا تمرین برای بالا بردن ضربان قلب خود را برای حداقل یک ساعت در روز ، پنج روز در هفته.

هریسون 10 نکته را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند بچه هایتان بیشتر حرکت کنند و کمتر بنشینند.  

الگو باشید. فرزندان شما خوب و بد عادات شما را تماشا و تقلید می کنند. اگر بچه های شما ببینند شما از نظر جسمی فعال هستید و سرگرم می شوید ، بیشتر احتمال دارد که در طول زندگی خود تحرک داشته باشند و همچنان فعال باشند.

از ورزش به عنوان حمل و نقل استفاده کنید . کودکان خود را به پیاده روی تا مدرسه تشویق کنید ، برای دیدار با دوستان خود دوچرخه سواری کنید یا با اسکیت غلتکی به پارک بروید. همچنین می توانید در انتهای پارکینگ ها پارک کرده و به جای آسانسور از پله ها استفاده کنید.

تمام خانواده را درگیر كنید . همه را به شرکت در فعالیتها دعوت کنید. هریسون می گوید: "این یکی از موفق ترین راه ها برای تغییر عادت های ورزشی کودک شماست." شما می توانید داوطلب مربیگری یک تیم فوتبال شوید و فرزندان خود را به بازی ، ثبت نام در یک کلاس ورزش های رزمی به عنوان یک خانواده ، عضویت در یک ماجراجویی در فضای باز ، باشگاه شنا یا دویدن ، یا گرفتن یک توپ یا دیسک پرواز هنگامی که خانواده شما به مدرسه می روند ، داوطلب شوید. پارک یا ساحل.

روی سرگرمی تمرکز کنید . بچه ها دوست دارند سرگرم شوند ، بنابراین اگر فعالیتی را انجام دهند كه از آن لذت می برند ، بیشتر به ورزش ادامه می دهند. هنگام سفر به باغ وحش ، پارک یا زمین مینیاتور - گلف ، موسیقی را روشن کرده و یک مهمانی رقص برگزار کنید یا پیاده روی زیادی انجام دهید.

فعالیت را اجتماعی کنید. از دوستان بچه های خود دعوت کنید تا به این فعالیت بپیوندند.

از رقابت به عنوان محرک استفاده کنید . یک مسابقه بین خود و بچه ها ایجاد کنید تا ببینید چه کسی می تواند سریعتر بدود ، یا فشارهای بیشتر یا جک پرش بیشتر انجام دهد. به برنده جایزه دهید. و از فناوری مانند گام شمار برای پیگیری نتایج و پیشرفت خود استفاده کنید.

بچه ها را در کارهای خانه بگنجانید . بسیاری از کارهای خانه ، مانند شستن سگ یا ماشین ، یا چمن زنی ، فرصت های خوبی برای دزدکی حرکت کردن در یک فعالیت بدنی است.

هدایایی بدهید که فعالیت بدنی را تقویت می کند . پره های غلتکی ، دوچرخه ، اسکیت روی یخ ، توپ فوتبال و حتی بازی های ویدیویی فعال ، هدایای خوبی را ارائه می دهند که فعالیت بدنی را تقویت می کنند. برنامه ها و فناوری های ردیابی فعالیت نیز انتخاب های سرگرم کننده ای برای کودکان است.

ساعت تلویزیون و کامپیوتر را محدود کنید . به آنها گزینه های فعال ، مانند عضویت در یک مرکز تفریحی محلی یا برنامه بعد از مدرسه ، یا گذراندن دروس در ورزشی را که از آن لذت می برند ، ارائه دهید. هنگامی که خانواده شما با هم تلویزیون تماشا می کنند ، همه افراد را در هنگام تعطیلات تجاری جابجا کنید - از جک های جهنده استفاده کنید ، از حلقه حلقوی یا حتی طناب پرش کنید. 

تعطیلات را با روش های جدید برای ورزش برنامه ریزی کنید. تعطیلات خانوادگی خود را حول یک یا دو فعالیت برنامه ریزی کنید. به پیاده روی ، دوچرخه سواری خارج از جاده ، کایاک سواری ، کمپینگ یا غواصی در آب فکر کنید. شما می توانید مکان های جدید را کشف کنید و به کودکان خود یاد دهید که طبیعت را بشناسند. به علاوه ، فعالیت هایی که در تعطیلات امتحان می کنید حتی ممکن است به سرگرمی هایی تبدیل شود که خانواده شما برای سالهای آینده از آن لذت می برند.

بچه های فعال ممکن است بچه های باهوش تری باشند

ورزش منظم ممکن است بهتر از این باشد که بچه های شما لاغر بمانند و با بیماری ها مبارزه کنند. برخی تحقیقات نشان می دهد بچه هایی که از نظر جسمی متناسب هستند ، در مدرسه بهتر از بچه هایی هستند که از تناسب اندام خوبی برخوردار نیستند.

هریسون می گوید: "فعالیت بدنی به بچه ها کمک می کند وضوح ذهنی خود را افزایش دهند ، استرس کمتری داشته باشند و یک منبع انرژی برای آنها فراهم می کند."

هریسون می افزاید: "فقط به یاد داشته باشید ، همه بچه ها برابر نیستند." "بچه هایی که مهارت های حرکتی بهتری دارند ، فعالیت بیشتری دارند و بعضی از بچه ها از نظر ژنتیکی تمایل به اضافه وزن دارند." و شما باید فرزندان خود را راهنمایی کنید - نه اینکه آنها را مجبور کنید تا سطح فعالیت خود را افزایش دهند.بنابراین ، فعالیت های بدنی کودکان خود را انتخاب کنید ، مثبت بمانند و حرکت کنند.

روش های آسان برای تشویق کودکان خود به فعالیت

فعالیت بدنی برای بدن کودکان مفید است. این باعث رشد و نمو می شود و باید در طول روز برای کودکان کوچکتر (سنین 3 تا 5 سال) تشویق شود. حداقل 60 دقیقه فعالیت در روز به کودکان و نوجوانان بزرگتر کمک می کند تا استخوان ها و عضلات قوی داشته باشند ، استقامت لازم را ایجاد کرده و وزن سالم را حفظ کنند. شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد فعالیت بدنی متوسط ​​تا شدید همچنین به تقویت مهارت های تفکر انتقادی ، میانگین نمرات و نمرات آزمون استاندارد کودکان کمک می کند.

برای کودکان خود هر روز حداقل 60 دقیقه فعالیت بدنی در برنامه خود برنامه ریزی کنید که می تواند با تکه های کوتاه تری در طول روز جمع شود. به یاد داشته باشید که از فعالیت بدنی فرزندان خود تمجید ، پاداش و تشویق کنید.

تربیت بدنی

برای سبک زندگی سالم ، کودکان هم به بازی آزاد و هم به آموزش های ویژه در مورد مهارت های جسمی نیاز دارند. راهی آسان برای دستیابی بچه ها به این هدف ، شرکت در تربیت بدنی به عنوان بخشی از روز مدرسه ، زمانی که بچه ها در مدرسه هستند ، است. در مواقعی که بچه ها در خانه هستند زیرا مدرسه خارج یا لغو شده است ، هر روز ساعت خاصی را برای فعالیت بدنی بچه های خود مسدود کنید ، همان کاری که در مدرسه انجام می شود. بهترین تربیت بدنی سن مناسب و سرگرم کننده است.

فعالیتهای سازمان یافته

بزرگسالان یا بچه ها می توانند بازی فعالی ترتیب دهند. بازی های فعال داخل سالن مانند Simon Says و ده ها بازی برای انجام در خارج وجود دارد - هاشکچ ، طناب پرش ، توپ گول زدن ، گلف فریزبی ، بدمینتون و والیبال. بسته به فصل ، در صورت وجود این گزینه ها ، می توانید به یک سالن بولینگ محلی ، استخر شنا یا زمین اسکیت سفر کنید.

تناسب اندام را بخشی از روز کودک خود قرار دهید

اگر فرزندانتان بتوانند از مدرسه پیاده روی یا دوچرخه سواری کنند ، بسیاری از مزایای جسمی و روحی ناشی از فعالیت را کسب می کنند ، در حالی که در رفتن تان به پمپ بنزین صرفه جویی می کنید. همچنین وقتی مدرسه تعطیل است ، می توانید با بچه ها پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید و سفرهای خانوادگی یا پیاده روی یا دوچرخه سواری را در اطراف منزلتان ترتیب دهید.

صفحه نمایش را به یک زمان فعال تبدیل کنید

کودکان شما می توانند بازی های ویدئویی تعاملی را انجام دهند که نیاز به فعالیت بدنی مانند تنیس ، بولینگ یا بیس بال دارد. همچنین می توانید از فیلم های رقص و بازی های ویدیویی فعال برای برخی اوقات تلویزیون که از نظر جسمی فعال هستند استفاده کنید.

در کارهای خانه کمک بگیرید

فرزندان خود را به مشارکت در کارهای فعال خارج از منزل مانند چوب برگ زدن ، کشیدن علف های هرز ، آبیاری گیاهان ، جارو زدن پیاده روی ها یا تمیز کردن گاراژ تشویق کنید. کارها را با موسیقی شاد هماهنگ کنید و حتماً برای انجام کارهای خانوادگی به آنها بپیوندید.

یک مدل نقش فعال باشید

فعالیت بدنی را به عنوان یک زمان مهم برای مراقبت از بدن و سلامتی خود ، به جای یک کار طاقت فرسا ، ارائه دهید. فعالیت هایی را که از آنها لذت می برید پیدا کنید و حداقل 30 دقیقه در پنج روز از هفته فعال باشید. وقتی فرزندانتان می بینند که از داشتن فعالیت لذت می برید ، به احتمال زیاد الگوی رفتاری آنها می شوید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده