ثروتسازی با هیپنوتیزم


» کشورهای دارای بیشترین مدال المپیک زمستانی

کشورهای دارای بیشترین مدال المپیک زمستانی

اولین بازی‌های المپیک زمستانی مدرن در سال 1924 در فرانسه برگزار شد. منشور المپیک معتقد است که ورزش‌هایی که در بازی‌های زمستانی انجام می‌شوند باید روی یخ یا برف انجام شوند. پس جای تعجب نیست که کشورهای برنده مدال پیشرو در تمام دوران در نیمکره شمالی واقع شده اند که در آن برف فراوان، مناطق کوهستانی و دمای یخبندان وجود دارد.

بازی‌های المپیک زمستانی 2022 رسماً بازی‌های المپیک زمستانی XXIV نامیده می‌شود و معمولاً به نام پکن 2022 شناخته می‌شود.

برترین کشورهای برنده مدال

کشورهایی که بیشترین مدال را در بازی های المپیک زمستانی کسب کرده اند عبارتند از: نروژ، آمریکا، اتریش، آلمان و اتحاد جماهیر شوروی. کشور شمالی نروژ با کسب امتیاز اکثر مدال های خود در بازی های زمستانی است. برندگان مدال در نروژ شامل ورزشکاران با استعدادی مانند آکسل لوند سویندال (اسکی باز آلپاین)، هلن اولافسن (اسنوبرد سوار) و یوهان اولاو کوس (اسکیت باز سرعت) هستند.

ورزشکاران آمریکایی هم در بازی های زمستانی و هم در بازی های تابستانی به برتری رسیده اند. برخی از نمونه‌های قابل توجه عبارتند از دوروتی همیل (اسکیت‌باز)، آپولو آنتون اوهنو (اسکیت‌باز سرعت)، و خیابان پیکابو (اسکی‌باز آلپاین).

کشور اروپای شرقی اتریش رتبه سوم را در بین کشورهای صاحب مدال دارد. این کشور در دو نوبت میزبان مسابقات جهانی بود. در سال 1964 و 1976. هر دو بازی در شهر اینسبروک برگزار شد. ورزشکاران محلی مانند کارل اشنابل (پرش اسکی)، پپی استیگلر (اسکی باز آلپاین) و لنی ترنر (لوژ) همگی در بازی های زمستانی مدال گرفتند.

انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل! مطلب مرتبط انواع پرس سرشانه با آموزش تصویری و توضیحات کامل!

کشور آلمان منحصر به فرد است زیرا نسخه های آن چهار بار در کشورهای صاحب مدال پیشرو ظاهر می شود. نه تنها کشور مدرن آلمان شماره 4 در لیست تمام دوران هاست، بلکه آلمان شرقی رتبه 12 را به خود اختصاص داده است در حالی که آلمان غربی در رتبه 18 قرار دارد و پس از آن تیم یونایتد آلمان (با مجموع 19 مدال) قرار دارد.

روسیه نیز مانند آلمان در طول سال ها تغییرات سیاسی زیادی را پشت سر گذاشته است. به عنوان اتحاد جماهیر شوروی، این کشور در مجموع 194 مدال در بازی های المپیک زمستانی به دست آورد. پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی، تیمی به نام تیم متحد در المپیک تابستانی و زمستانی 1992 شرکت کرد. به استثنای کشورهای بالتیک، این تیم متشکل از ورزشکاران اتحاد جماهیر شوروی سابق از جمله ارمنستان، بلاروس و اوکراین بود. تیم مدرن المپیک روسیه با کسب 124 مدال چشمگیر این کشور را از نظر تعداد مدال های کلی در جایگاه دهم قرار داده است.

روح رقابت

کشورهای شمالی مانند نروژ با آب و هوای سرد، برف فراوان و زمین های کوهستانی در رقابت در بازی های المپیک زمستانی مزیت دارند. با این حال، صرف نظر از تعداد مدال‌های کشورها، این بازی‌ها انجمنی را برای ورزشکاران از سراسر جهان فراهم می‌کند تا دور هم جمع شوند، کشورشان را نمایندگی کنند و در روحیه رقابت به عنوان نمایندگان بهترین‌ها در ورزش سهیم شوند.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   آموزش تصویری حرکات بدنسازی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده